Кожне звернення громадян – на особливому контролі райдержадміністрації

Кожне звернення громадян – на особливому контролі райдержадміністрації

Протягом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 791 звернення, з них 570 письмових та 7 усних. Усі звернення розглянуті вчасно. В районній державній адміністрації розгляду звернень та проведенню особистого прийому громадян, особливо  пільгової категорії, приділяється постійна увага.

Протягом минулого року проведено 19 виїзних прийомів громадян, під час яких прийнято понад 70 жителів району, якими було порушено 40 питань.

Керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та служб району проведено 35 «телефонних гарячих ліній» . 

На підставі спільних рішень постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та надання одноразової грошової допомоги громадянам за рахунок  комплексної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота», згідно спільних розпоряджень районної державної адміністрації та районної ради протягом 2018 року матеріальну допомогу отримали 475 громадян на загальну суму 271 тис.210 грн.

За рахунок Комплексної програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції (учасників бойових дій) та членів їх сімей на 2017-2018 роки виділено одноразову грошову допомогу 90 громадянам на суму 60 тис. 500 грн. З благодійного рахунку 412 осіб отримали матеріальну допомогу на суму 60 тис.700 грн.

За минулий рік у зверненнях, що надійшли до районної державної адміністрації, порушено 795 питань. Їх аналіз показує наступні напрямки актуальної проблематики: аграрна політика та земельні відносини (368 звернень), соціальний захист (323 звернення), комунальне господарство (13 звернень).

На звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом минулого року, надано вичерпні відповіді та пояснення, переважну більшість вирішено позитивно.

Враховуючи, що рівень роботи зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до  органів державної влади, районна державна адміністрація й надалі приділятиме значну увагу вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян. Тому питання належного їх розгляду є одним з пріоритетів  в діяльності районної виконавчої влади.