Підсумки розгляду запитів на публічну інформацію у райдержадміністрації за 2018 рік

Підсумки розгляду запитів на публічну інформацію у райдержадміністрації за 2018 рік

Робота із запитами про доступ до публічної інформації у Новоселицькій районній державній адміністрації проводиться згідно вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Відповідальним за забезпечення доступу запитувачів до інформації в районній державній адміністрації визначений відділ організаційної та інформаційної роботи апарату районної державної адміністрації.
Протягом 2018 року до Новоселицької районної державної адміністрації надійшло та опрацьовано 31 запит: письмових - 3, електронних – 28.
За категоріями запитувачів: від фізичнихосіб - 8, юридичних - 18, від об'єднань громадян - 5.
Проаналізувавши та систематизувавши запити на інформації, які надійшли, визначено види запитуваної інформації за змістом: правова інформація - 2, інформація про особу - 2, фінансова інформація - 4, інформація довідкового характеру - 9, житлові питання – 5, інші види інформації - 9. За результатами розгляду задоволено усі запити.
Запити про доступ до публічної інформації, які надходять до райдержадміністрації, уважно вивчаються та розглядаються керівництвом.
Термін розгляду запитів на публічну інформацію не порушується.