Фінансовий відділ

Місцеві бюджети

  • Місцеві бюджети

Інформація

 про здійснені видатки на запобігання виявленню  та поширенню, локалізацію та ліквідацію коронавірусної хвороби (COVID-19)

КНП «Новоселицька РЛ»

станом на   «_01_»_квітня_2020 року.

Найменування видатків

Обсяг видатків за рахунок (тис.грн.)

Благодійні внески (грн.)

Дердавний бюджет

Місцевий бюджет

НСЗУ

Надійшло

Обсяг видатків

Тест-системи

 

18,6

 

****

 

Медичне обладнання:

 

 

 

****

 

апарати штучної вентиляції легень

 

500,0

 

****

 

інше обладнання

 

 

 

****

 

Лікарські засоби

21,0

 

 

****

 

Антисептики  та дезинфекційні засоби

100,5

9,0

 

****

 

Медичні вироби та розхідні матеріали

 

 

 

****

 

Засоби індивідуального захисту

90,55

115,2

 

****

 

Інше (Термометри безконтактні)

5,4

 

 

****

 

РАЗОМ

217,45

642,8

 

440 140,00

 

Головний лікар                ____________     Калараш В.О.                                                                                     

 

Інформація

 про здійснені видатки на запобігання виявленню  та поширенню, локалізацію та ліквідацію короновірусної хвороби (COVID-19)

КНП «Центр «ПРОМІНЬ ЗДОРОВ’Я»

станом на   «31» березня 2020 року

                                                                                                

Найменування видатків

Обсяг видатків за рахунок

Благодійні внески

Дердавний бюджет

Місцевий бюджет

НСЗУ

Надійшло

Обсяг видатків

Тест-системи

-

-

-

****

 

Медичне обладнання:

-

-

-

****

 

апарати штучної вентиляції легень

-

-

-

****

 

інше обладнання

-

-

-

****

 

Лікарські засоби

-

-

-

****

 

Антисептики  та дезинфекційні засоби

-

-

70352,00

****

 

Медичні вироби та розхідні матеріали

-

50,00

-

****

 

Засоби індивідуального захисту

-

120675,00

 

16857,40

****

150000,00

Інше (розшифрувати)

-

-

-

****

 

РАЗОМ

-

120725,00

87209,40

 

150000,00

Головний лікар                ____________           Бежан В.В.              

                                                                

Аналіз поступлення  доходів до районного бюджету, міського та сільських бюджетів, та порівнювання надходжень з відповідним періодом минулого року по Новоселицькому району станом на 01.03.2020 року  

Аналіз поступлення  доходів до спеціального фонду міської, сільських рад та районного бюджету по Новоселицькому району станом на 01.03.2020 року  

Дані про виконання районного бюджету Новоселицького району станом на 01.01.2020 року

Додаток 10

Додаток 9

Додаток 8

Додаток 7

Додаток 6 

Додаток 5

Додаток 4

Додаток 3 

Додаток 2 

Додаток 1 

ПРОГНОЗ районного бюджету на 2021 та 2022 роки

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту районного бюджету Новоселицького району на 2020 рік

РІШЕННЯ №  2-28/19 ХХVIII позачергової сесії VІІ скликання від 19 грудня 2019 року "Про районний  бюджет Новоселицького району на 2020 рік"

 

Довідка

про виконання районного бюджету  за  січень-жовтень 2019  року

      До районного бюджету протягом січня-жовтня 2019 року надійшло доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) у сумі 17 488,8 тис. грн., або 97,4 відсотки (-459,7 тис. грн..) до планових показників з урахуванням змін.

До загального фонду надійшло доходів у сумі 13 698,9 тис. грн., або 101,5 відсотків (+208,0 тис. грн..) до планових показників з урахуванням змін.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження до загального фонду районного  бюджету збільшилися на 1 211,1 тис. грн., або на 9,7 відсотків.

В розрізі основних доходних джерел до загального фонду районного бюджету  надійшло:

-  податку на доходи фізичних осіб (60 відсотків від контингенту) у сумі  12 953,0 тис. грн. і становить 101,5 відсотків до затвердженого плану (+ 188,7  тис. грн.). Податок на доходи фізичних осіб є основним джерелом надходжень загального фонду районного бюджету і складає 94,6 відсотків від усіх надходжень;

- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (37% від контингенту)  - 43,2 тис. грн.;

- податку на прибуток підприємств комунальної власності районної ради – 3,9 тис. грн.;

- плати за надання адміністративних послуг – 384,8 тис. грн.;

- плати за оренду майнових комплексів та іншого майна комунальної власності надійшло 272,6 тис. грн., при затвердженому плані – 286,6 тис. грн., або 95,3 відсотки ( -14,0 тис. грн.);

- плати за надані в оренду водні об’єкти місцевого значення – 5,8 тис. грн.;

- частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань – 8,7 тис. грн.;

- інших надходжень надійшло – 26,8 тис. грн., (повернуті кошти  згідно актів перевірок  фінансової інспекції).

 

До спеціального фонду   надійшло  доходів (без трансфертів) у  сумі  3 790,0  тис. грн.,  що складає 85,0 відсотків планових показників (- 667,7 тис. грн.) та менше ніж у відповідному періоді минулого року на 942,2 тис. грн.

У розрізі основних платежів до спеціального фонду надійшло:

- власних надходжень бюджетних установ – 3 603,7 тис. грн. (83,7 відсотків, - 704,0 тис. грн.);

- цільових фондів – 186,2 тис. грн., при затвердженому плані 150,0 тис. грн. (124,1 відсотка, + 36,2  тис. грн.).

 

За січень-вересень 2019 року міжбюджетних трансфертів до загального фонду надійшло у сумі 303397,86 тис. грн.; із них базової дотації – 32209.00 тис. грн., освітньої субвенції – 51756,9 тис. грн., медичної субвенції – 18274,1 тис. грн., що складає 94,77 відсотків планових показників.

Субвенція на соціально-економічний розвиток окремих територій склала  978,0 тис. грн. при плані 1359,4 тис. грн. (251,0 тис. грн. даної субвенції надійшло в останніх числах грудня 2018 року, їх було освоєно в поточному році).

Крім цього, з Державного бюджету надійшло:

- додаткової дотації місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я – 19524,2 тис. грн.;

- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1289,7 тис. грн.;

- субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 1 176,7 тис. грн.;

- субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 358,45 тис. грн.;

- субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 831,8 тис. грн.;

- субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 799,0 тис. грн.;

- субвенція з державного бюджету на виплату допомог, пільг та субсидій –   46379,8 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям – 109069,0 тис. грн.; 

- субвенція на виплату державної соціальної допомоги на дітей сиріт – 578,2 тис. грн.;

- субвенція на проектні, будівельні, будівельно-ремонтні роботи,придбання житла – 680,02 тис. грн.;  

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров'я за рахунок коштів медичної субвенції – 26379,9 тис. грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 632,6 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 229,8 тис. грн.

З сільських бюджетів та бюджетів об'єднаних територіальних громад надійшла субвенція районному бюджету на харчування дітей у сільських закладах  освіти,  на  утримання  установ  соціально-культурної  сфери  у  сумі  8597,98 тис. грн. при плані 9575,5 тис. грн., що складає 99,1 відсотків.

З 1 січня 2017 року районний бюджет виконується за програмно-цільовим методом.

Виконання видаткової частини загального та спеціального фондів районного бюджету складає 305333,73 тис. грн. в тому числі: по загальному фонду – 294923,25 тис. грн. (86,8 відсотків до планових показників), по спеціальному – 10410,48 тис. грн.

У звітному періоді забезпечено виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери, профінансовано видатки на оплату за енергоносії, а також  проведено фінансування інших видатків.

Видатки загального фонду на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери за відповідний період складають 82476,36 тис. грн., або 83,8 відсотків запланованих  видатків на заробітну плату районного бюджету, оплату  комунальних  послуг та енергоносіїв  профінансовано у сумі 6677,8 тис. грн., продуктів харчування – 653,5 тис. грн.

 З районного бюджету  за звітний період  виділено кошти  на проведення   видатків:

-  на утримання апарату управління районної ради – 2838,7 тис. грн.. при плані 3615,0 тис. грн., що складає 94,78 відсотків.

- на освіту по загальному фонду профінансовано видатки у сумі 81588,68 тис. грн., при плані 117216,8 тис. грн., або 81,6 відсотків до планових показників на звітний період (в т.ч. за рахунок освітньої субвенції (цільова субвенція на оплату праці педагогічним працівникам) у сумі 83580,96 тис. грн..) та по спеціальному фонду профінансовано видатки у обсязі 6039,9 тис. грн. В основному  кошти  профінансовано  на  заробітну  плату  з  нарахуваннями  –  67301,8 тис. грн., на придбання продуктів харчування – 2773,16 тис. грн., на оплату капітальні видатки – 3059,8 тис. грн. 

- на охорону здоров’я  профінансовано видатки у сумі  49274,07 тис. грн.,  в тому числі по загальному фонду при плані 61921,6 тис. грн. профінансовано  45892,54 тис. грн., що складає 88,79 відсотків, по спеціальному фонду – 3381,57 тис. грн.

- на соціальний захист та соціальне забезпечення профінансовано видатки  у сумі 145326,43  тис. грн.  при плані  188673,9 тис. грн. В основному  видатки фінансувались за рахунок субвенції з державного бюджету на виплату пільг, субсидій та допомоги.

- на культуру виділено кошти у сумі 4516,4 тис. грн., в тому числі по загальному фонду профінансовано 4388,5 тис. грн. при плані 5842,7 тис. грн., що складає 82,9 відсотків, по спеціальному фонду – 127,9 тис. грн.

- на фізичну культуру і спорт  виділено кошти у сумі 3223,67 тис. грн. при плані 4359,9 тис. грн.

Заборгованість по захищених статтях бюджету станом на 1 квітня 2019 року відсутня.

 

 

 

Фінансовий відділ

Фінансовий відділ

 

· Адреса: вул.. Центральна, 37, м. Новоселиця, 60300.

·        Контакти, e-mail: (0233) 5-02-92, (0233) 5-02-91, (0233) 5-02-60, Е-mail: novs_RFU@ukr.net.

·        Режим роботи: понеділок-четвер (08-00 – 17-15); п’ятниця (08-00 – 16-00).

·        Обідня перерва: 12-00 – 13-00.

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ

НОВОСЕЛИЦЬКОЇ  РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

1. Фінансовий відділ Новоселицької районної державної адміністрації  (далі – Відділ) є структурним підрозділом Новоселицької районної державної адміністрації, утворюється головою Новоселицької районної державної адміністрації, входить до її складу, підпорядковується голові районної державної адміністрації, підзвітний і підконтрольний Департаменту фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації.

Відділ забезпечує в межах району виконання покладених на нього завдань.

Повна назва Відділу – Фінансовий відділ Новоселицької районної державної адміністрації (далі по тексту – Відділ).

Скорочена назва Відділу – ФВ Новоселицької РДА.

 

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Бюджетним кодексом України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, Департаменту фінансів обласної державної адміністрації, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голови обласної та районної державних адміністрацій, рішеннями обласної та районної ради, прийнятими в межах його  компетенції,  а також цим Положенням.

 

3. Основними завданнями Відділу є:

1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Новоселицького району;

2) розроблення в установленому порядку проекту районного бюджету;       

3)  складання розрахунків до проекту районного бюджету та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди і подання на розгляд Новоселицької районної державної адміністрації;

4) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку на території Новоселицького району;

 

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує в межах повноважень виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства фінансів України, Департаменту фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) аналізує в межах повноважень стан та тенденції соціально-економічного і культурного розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці та надає пропозиції по усуненню недоліків;

3) готує пропозиції щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

4) бере участь у:

підготовці заходів щодо регіонального розвитку в межах своїх повноважень;

підготовці балансу фінансових  ресурсів відповідних місцевих бюджетів Новоселицького району, пропозицій щодо доцільності надання пільг зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), які зараховуються до районного бюджету;

підготовці  звітів голови районної державної адміністрації для їх розгляду на сесії районної ради в частині, що належить до компетенції Відділу;

розробленні проектів розпоряджень районної державної адміністрації, проектів рішень районної ради в межах своїх повноважень;

5) аналізує соціально-економічні показники розвитку району для врахування їх під час складання проекту районного бюджету;

6) розробляє і доводить до головних розпорядників коштів районного бюджету інструкції з підготовки бюджетних запитів;

7) визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками коштів районного бюджету;

      8)  проводить на будь-якому етапі складання і розгляду проекту районного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

      9) приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту районного бюджету перед поданням його на розгляд Новоселицької районної державної адміністрації;

10) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові Новоселицької районної державної адміністрації;

      11) організовує роботу, пов’язану зі складанням проекту районного бюджету, визначає за дорученням керівництва Новоселицької районної державної адміністрації порядок і терміни подання структурними підрозділами Новоселицької районної державної адміністрації, виконавчими органами сільських та міської рад матеріалів для підготовки проекту районного бюджету; складає проект районного бюджету та прогноз на наступні за плановим два бюджетні періоди;

      12) готує пропозиції щодо коштів, що передаються для розподілу між відповідними місцевими бюджетами району, або для виконання спільних проектів,  та подає їх на розгляд керівництву Новоселицької районної державної адміністрації;

13) складає, затверджує тимчасовий розпис районного бюджету та розпис районного бюджету, вносить в установленому порядку зміни до розпису районного бюджету, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису районного бюджету встановленим бюджетним призначенням;

      14) здійснює експертизу рішень сільських, про затвердження  бюджету та внесення змін до нього на відповідність бюджетному законодавству;

      15) проводить у встановленому порядку розрахунки між районним бюджетом та міським та сільськими бюджетами;

      16) перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з районного бюджету;

      17)  здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз надходження доходів до районного бюджету;

      18) організовує виконання районного бюджету, разом  з органами,  що контролюють справляння надходжень до бюджету, територіальними органами Державної казначейської служби України, іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації надходження доходів до районного бюджету та вживає заходів щодо ефективного витрачання бюджетних коштів;

      19) готує та подає місцевим радам офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету для прийняття рішень про внесення змін до цього бюджету;

      20) проводить моніторинг змін, що вносяться до районного бюджету;      

      21) за рішенням Новоселицької районної ради розміщує тимчасово вільні кошти районного бюджету на вкладних (депозитних) рахунках банків;

22) аналізує  бюджетну та фінансову звітність (інші звіти) про виконання місцевих бюджетів та інші фінансові звіти, подані управлінням Державної казначейської служби України у Новоселицькому районі;  

23) інформує керівництво Новоселицької районної державної адміністрації про стан виконання районного бюджету за кожний звітний період для подання на розгляд сесії районної ради;

24) здійснює в установленому порядку загальну організацію по виконанню районного бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

25) зводить показники бюджету, що входять до складу місцевих бюджетів Новоселицького району, та подає їх у встановлені терміни до Департаменту фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації;

26) розглядає звернення  щодо виділення коштів з резервного фонду районного бюджету та надає пропозиції для прийняття відповідних рішень згідно з чинним законодавством;

27) здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства щодо районного бюджету на кожній стадії бюджетного процесу;

28)  застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства;

29) приймає рішення про застосування до учасників бюджетного процесу заходів впливу за порушення бюджетного законодавства, визначених пунктами 2-5 та 7 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України, у межах установлених повноважень на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства та доданих до них матеріалів, зокрема:

зупинення операцій з бюджетними коштами;

призупинення бюджетних асигнувань;

зменшення бюджетних асигнувань;

повернення бюджетних коштів до районного бюджету;

безспірне вилучення коштів з районного бюджету;

30) розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій;

31) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

32) бере участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей  делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

33) бере участь у розробленні пропозицій щодо удосконалення структури фінансового відділу, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на їх утримання та здійснює контроль за витрачанням таких коштів;   

34) здійснює  розробку та проводить експертизу проектів нормативно-правових актів, а саме:

       рішень сесій районної ради про районний бюджет та внесення змін до районного бюджету; про затвердження і внесення змін до регіональних та комплексних програм району; про затвердження звіту про виконання районного бюджету;

       розпоряджень Новоселицької районної державної адміністрації, які  регулюють бюджетні  правовідносини, передбачені Бюджетним кодексом України; інших проектів нормативно-правових актів з питань, які регулюють бюджетні правовідносини та належать до повноважень Відділу;

         35) бере участь в опрацюванні та внесенні пропозицій до  проектів розпоряджень Новоселицької районної державної адміністрації та проектів рішень Новоселицької районної ради, розробниками яких є структурні підрозділи Новоселицької районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції Відділу; 

36) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

37) сприяє у межах компетенції здійсненню повноважень, делегованих органами місцевого самоврядування;

38) забезпечує в межах своїх повноважень виконання  завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

39) організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів Відділу;

40) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

41) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

42) забезпечує захист персональних даних;

43) забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Відділу;

44) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції;

45) здійснює інші, передбачені законодавством, повноваження.

 

         5. Відділ має право:

         1) одержувати в установленому законодавством порядку, від інших структурних підрозділів Новоселицької районної державної адміністрації, виконавчих органів міської та сільських рад, управління Державної казначейської служби України в Новоселицькому районі, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності,  та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджетів та звітування про їх виконання;

         2) залучати фахівців інших структурних підрозділів Новоселицької районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), об’єднань громадян (за згодою) до розгляду питань, що належать до компетенції Відділу;

         3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення роботи Новоселицької районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції Відділу;

         4) користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

         5) скликати в установленому порядку наради та проводити семінари-навчання  з питань, що належать до компетенції Відділу.

 

6. Відділ під час виконання покладених на нього завдань у встановленому законодавством порядку та в межах своїх повноважень  взаємодіє з іншими структурними підрозділами й апаратом Новоселицької районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємства, установами та організаціями, з метою створення належних умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності  одержання і передавання  інформацій, необхідної для належного виконання  покладених на Відділ завдань та здійснення запланованих заходів.

 

7. Керівництво Відділом, права та обов’язки начальника: 

1) відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою Новоселицької районної державної адміністрації за погодженням з обласною державною адміністрацією у порядку встановленому чинним законодавством.

2) начальник відділу може мати заступника, який призначається на посаду і звільняється з посади начальником відділу відповідно до законодавства про державну службу.

 

 

8. Начальник Відділу:

1) здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у Відділі;

2) подає на затвердження голові Новоселицької районної державної адміністрації Положення про фінансовий відділ Новоселицької районної державної адміністрації та погоджує структуру відділу;

3) Подає на затвердження голові районної державної адміністрації свою посадову інструкцію;

4) затверджує посадові інструкції працівників Відділу та розподіляє обов’язки між ними:

5) планує роботу Відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи Новоселицької районної державної адміністрації;

6) вживає заходів щодо вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи  Відділу;

7) звітує перед головою Новоселицької районної державної адміністрації про виконання покладених на Відділ завдань та затверджених планів роботи;

8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії Новоселицької районної державної адміністрації питань, що належать до компетенції Відділу, та розробляє проекти відповідних рішень;

9)  може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10) представляє інтереси Відділу у відносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, структурними підрозділами обласної державної адміністрації, структурними підрозділами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва Новоселицької районної державної адміністрації;

11) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян, або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації у Головному територіальному управлінні юстиції в Чернівецькій області;

12) розпоряджається коштами в межах затвердженого в установленому порядку кошторису Відділу;

13) затверджує розпис доходів, видатків, кредитування та фінансування районного бюджету на рік і тимчасовий розпис на відповідний період забезпечує відповідність розпису районного бюджету встановленим бюджетним призначенням;

14) призначає на посаду і звільняє з посади працівників Відділу згідно порядку, встановленому чинним законодавством України;

15) у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, присвоює ранги державним службовцям Відділу, приймає рішення щодо заохочення працівників Відділу та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності;

16) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Відділу;

17) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Відділу;

18) забезпечує дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

19) здійснює інші повноваження, визначенні чинним законодавством.

20) начальник відділу здійснює визначені Законом України «Про державну службу» повноваження керівника державної служби в відділі.

 

9. Накази начальника Відділу, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, можуть бути скасовані головою Новоселицької районної державної адміністрації.

 

      10. Фінансово-господарська діяльність Відділу:

1) відділ утримується за рахунок коштів державного бюджету,  якщо інше не передбачено законом.  Майно Відділу перебуває в державній власності та закріплене за ним відповідно до вимог чинного законодавства;

      2) гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Відділу визначається в межах відповідних бюджетних призначень у встановленому законодавством порядку;

3) штатний розпис та кошторис Відділу затверджується у встановленому законодавством порядку;  

4)  відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки /та закріплене за ним майно, може від свого імені та в установленому чинним законодавством порядку укладати договори та угоди, набувати майнових прав відповідно до законодавства, бути позивачем і відповідачем у суді.